آخرین اخبار
کد مطلب: 79997
پيروزي مردم غزه در گرو حفظ وحدت جهان اسلام/ سازمان ملل، سازمان صهيونيست ها براي کنترل ملل است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1808
به گزارش سلام لردگان، دکتر عبدالرحمن معتمدي در گفتگو با خبرنگار اساتيد برتر گفت: سازمان ملل تا به حال هيچ اقدامي براي احقاق حقوق مردم جهان اعم از فلسطين نداشته، گرچه به صورت ظاهري اقدامات خيرخواهانه اندکي وجود داشته، اما همه اين برنامه ها به خاطر حفظ ظاهر بوده است.

وي ادامه داد: از سازمان ملل هيچ انتظاري نيست زيرا اين سازمان وابسته به اين گونه قدرت هاست و هيچ اراده اي از خود نداشته است.

وي افزود: با نگاهي واقع بينانه به وضعيت جهان مي توان دريافت که سازمان مللي وجود ندارد و آنچه ديده شده است اين سازمان، سازمان صهيونيست ها براي کنترل ملل است. انتظاري در قضاياي سياسي و بين المللي از اين سازمان براي مداخله و دفاع از فلسطين وجود ندارد ولو اينکه به خاطر ظاهر، بحث هايي در حمايت داشته باشند آن هم به صورت صوري، و پايان همه اين حرف ها حمايت از اسرائيل است.


اين استاد دانشگاه بيان داشت: جهان اسلام با اميد به خدا و با هماهنگي يکپارچه، مي تواند در همه زمينه ها مانند اجتماعي اقتصادي سياسي و دفاعي حرکتي را آغاز و از مردم مظلوم فلسطين حمايت کنند.


دکتر معتمدي در بيان دلايل دور جديد حملات صهيونيست ها به غزه، بيان داشت: اولين نمود در جنايات جديد صهيونيست ها، درماندگي و عقب ماندن آن ها از اهداف در نظر گرفته خود بوده است و امروز به لحاظ در پيش داشتن شرايط جهاني و با توجه به اينکه اغلب رسانه هاي دنيا هم به نوعي در دست آن هاست، اين جنايات را آغاز کرده اند تا هم به اصطلاح "چشم زهري گرفته باشند " و هم شايد بتوانند غزه را به طور کامل تصاحب و تصرف کنند.

وي ابراز داشت: با توجه به اينکه اختلافاتي در کابينه صهيونيسم ها بر سر واگذاري يا رها سازي غزه وجود دارد و گروه هاي تندروي در اين دولت جعلي بر اين عقيده هستند که واگذاري غزه اقدامي اشتباه بوده است.

اين کارشناس مسائل سياسي، با تاکيد براين که فشار هاي نظامي خودباوري مردم غزه را تحت تاثير فراواني قرارداده است افزود: قضاوت در باره اينکه، انتفاضه سوم، انتفاضه همه گيري همانند انتفاضه هاي اول و دوم باشد قدري زود است. قطعا اگر مردم اراضي اشغالي با حرکت يکپارچه خود و با مقاومت هاي خويش در برابر اسراييل ايستادگي کنند و با قوت بخشي به اين حرکت هاي خود جوش و خودباوري هر چه بيشتر، مي توانند موفقيت هاي گوناگوني را رقم بزنند.

وي با اشاره به اينکه روز قدس، نقش پر رنگي در اقدامات وحشيانه اسراييل داشته است اظهار داشت: روز قدس کمر استکبار جهاني را شکسته است و در اين روز نه تنها مسلمانان بلکه غيرمسلمانان را برآن داشته تا در برابر اين جنايت به قيام برخيزند.

استاد دانشگاه شهرکرد افزود: امام خميني( ره) با ديد الهي خود توانستند نقطه عطفي براي شروع اعتراضات به اين گونه ظلم ها را داشته باشند کما اينکه اين گونه اعتراضات و راهپيمايي ها، درآينده اي نزديک، نقطه پاياني بر اقدامات اين رژيم جعلي دارد.

وي ابراز اميدواري کرد: سازمان هاي اسلامي و جهان عرب ولو به خاطر مسايل ظاهري سياسيت هم که شده است حتي الامکان با صدور بيانيه و برقراري ارتباط براي ايجاد فضايي امن، ، بتوانند اين اقدامات را جلوگيري کنند.

معتمدي اضافه کرد: رسانه ها، سازمان هاي اسلامي و مذهبي و NGOها هم بايد نقش خود را در اين راستا به نحو احسن، ايفا کنند و ترغيب مردم را عليه رژيم غيرقانوني اسراييل افزايش دهند و يکي از راهکارهاي نيل به اين مهم، اين است که مردم را نسبت به حضور در اين راهپيمايي افزايش و تشويق کنند.

عبدالرحمن معتمدي با اشاره به اينکه هر روز دامنه گروه هاي معترض در دنيا نسبت به اين اقدامات وحشيانه اسرائيل افزايش مي يابد گفت: امروز تراکم جمعيتي بالايي را در در غزه شاهد هستيم، مردم منطقه با اين همه فشار و آسيب، بازهم حرف از مقاومت مي زنند، اين در حالي است که رژيم غاصب در پناهگاه هاي خود رفته و در خوف و ترس هستند و اين رژيم تا به حال در حصول امنيت، جوابگوي مردم خود نبوده است.

انتهاي خبر/ح
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس